Feel Good פועלת על פי חוק הגנת הצרכן,
מדיניות ההחזרות של חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981.
חוק זה מקנה לצרכנים זכות להחזיר סחורה ולבטל שירותים תמורת החזר כספי, בכפוף לתנאים מסוימים.
התנאים העיקריים להחזרת סחורה בישראל הם:
- על הסחורה להיות בשווי של יותר מ-50 ש"ח
- יש להחזיר את הסחורה תוך 14 יום מיום הרכישה.
- יש להחזיר את הסחורה במצב המקורי, עם כל התגים והאריזה
- דמי ביטול של עד 5% ממחיר הרכישה.
ישנם כמה חריגים למדיניות ההחזרה הכללית. לדוגמה, לא ניתן להחזיר מוצרים שהותאמו אישית או מותאמים אישית. כמו כן, לחלק מהחנויות עשויות להיות מדיניות החזרה משלהן המגבילה יותר מהחוק
בכל מקרה בו הלקוח מבקש לבטל את העסקה, במסגרת ה -14 יום, והמוצר כבר נשלח (למעט במקרה שהמוצר פגום), על הרוכש להשיב את המוצר על חשבונו, באריזתו המקורית ללא שום קלקול ו/או פגם ו/או נזק ו/או שימוש למחסני החברה .
אם מסיבה כלשהי, הרוכש אינו מרוצה מהמוצר שרכש, ניתן להחזיר את המוצר עד שבועיים מיום הרכישה כל זאת, בצירוף קבלה או חשבונית ובאריזתו המקורית ובלבד שלא נעשה בו שימוש.
החברה מתחייבת לזכות את כרטיס האשראי של הרוכש, ברגע שתקבל אישור ובלבד והמוצר הוחזר שלם באריזתו המקורית ללא כל פגם ו/או ו/או נזק ו/או וקלקול ו/או שימוש.
אין החזר כספי ולא תתאפשר ביטול עסקה על כל מוצר שנעשה בו שימוש ו/או נפגם ו/או שאריזתו הושחתה ו/או נפגמה.
בנוסף לדמי הביטול, בעת ביטול העסקה, על הרוכש לשלם דמי הובלה, הלוך וחזור לבית העסק.
עלות הובלה לכל כיוון 350 ₪ כולל מע"מ, במידה והיה שימוש במנוף בזמן ההובלה יהיה הלקוח חייב לשלם גם על המנוף 350 ₪ כולל מע"מ.